Algemeen
Werf:
S.A. Chantier Naval De Liege-Monsin. Belgium
Certificaat van Onderzoek:
Rompvorm:
V-bodem
In 2017 tijdens CVO keuring antifouling aangebracht
Dek en opbouw materiaal:
Staal
Geschilderd in 2017. Opbouw is geïsoleerd met glaswol.
Opbouw vorm, materiaal:
Geschilderd in 2017. Romp is geïsoleerd met glaswol.
Ramen:
Aluminium raamprofielen, enkelglas
Doorvaarthoogte normaal:
3,5 m
Waterverplaatsing:
40 ton
Besturing:
Stuurwiel
Joystick besturing voorbereid
Accommodatie
Stahoogte:
225 cm
Leefruimte achterschip 200 cm, Stuurhuis 190 cm, Slaapkamer + toilet 190 cm
Slaapplaatsen:
Vast: 1
Ruime master-cabin met een Frans bed van 160 x 200 cm
Type interieur:
Klassiek, warm
Salon tot schouderhoogte afgetimmerd in teak, daarboven wit plaatmateriaal en grenen plafonds in kraaldelen. Masterbedroom in teak en plafond van grenen kraaldelen
Watertank & materiaal:
1.250 liter Kunststof
750 + 500 Liter
Watertankmeter:
Beide tanks hebben een meter
Vuilwatertank & materiaal:
300 liter Kunststof
Watersysteem:
Druksysteem
Warm water:
Via Kabola
Buitenwater:
dekwaspomp
Aantal douches:
1
douche in de badkamer met wasbak
Toiletten:
1
Elektrisch
Kooktoestel & brandstof:
Elektrisch
Koelkast & voeding:
69 liter Elektrisch
220V
Verwarming:
CV
Kabola dieselverwarming met radiatoren
Motor en elektra
Aantal identieke motoren:
1
Merk:
Cummins
2005 gereviseerd (Drinkwaard Marine)
Totale inhoud brandstoftank(s):
2.000 liter
Materiaal brandstoftank:
Staal
Accu:
15 x
12x 2Volts tractiecellen, 1x startaccu generator, 2x startaccu motor
Generator:
2005 gereviseerd (Drinkwaard Marine)
Voltage:
24V
220V